Spracujeme za vás účtovníctvo, mzdy a daňové priznania. Komplexné spracovávanie a vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, mzdovej a personálnej agendy, vrátane vypracovávania účtovných závierok a daňových priznaní.
Všetky uvedené služby sú vykonávané prostredníctvom ekonomického a účtovného software. Vieme spracovať účtovníctvo aj vo vašom vlastnom software.
Doručovanie dokladov je možné osobne, kuriérom alebo elektronicky e-mailom.
Komunikáciu s príslušnými štátnymi úradmi vybavíme za vás. Je potrebné poverenie a komunikujeme elektronicky, čo značne ušetrí váš čas a peniaze.
Každý účtovný doklad prechádza internou účtovnou a daňovou kontrolou.
Rozsah služieb v rámci jednoduchého účtovníctva:
Vedenie komplexnej agendy pre živnostníkov, spoločnosti s ručením obmedzeným, ostatné subjekty ktorým vyplýva povinnosť viesť podvojné účtovníctvo
Vedenie a spracovanie mzdovej agendy pre zamestnávateľov zamestnancov v trvalom pracovnom pomere, zamestnancov na základe dohôd – dohody o vykonaní práce, dohody o pracovnej činnosti, dohody o brigádnickej práci študentov.
Daňové priznania:
Daň z pridanej hodnoty:
Daň z motorových vozidiel:
Daň zo závislej činnosti:
vypracovanie a zasielanie mesačných a ročných výkazov pre daňový úrad
Ekonomické poradenstvo je súčasťou mesačného paušálu
Pre individuálnych klientov bez paušálu je ekonomické poradenstvo samostatnou položkou v cenníku
Služby na vyžiadanie obsahujú služby napríklad:
v dohodnutom mesačnom termíne mi dodáte účtovné doklady, spracujem ich, v prípade dohody ostávajú uložené u mňa.
Doručovanie dokladov je možné osobne, kuriérom alebo elektronicky e-mailom.
Účtovníctvo odovzdáme mojim klientom po skončení roka prehľadne v „papierovej forme“ (prípadne na požiadanie v elektronickej forme), kde sú zachytené všetky účtovné prípady počas účtovného obdobia vrátane inventarizácie účtov a koncoročných zostáv.
V prípade, že sa nahlási daňová kontrola, informujte nás. Všetky podklady pre daňovú kontrolu vám pripravíme a daňový úrad môžete s ním navštíviť „hoci aj hneď cestou od nás“.
V priebehu účtovného obdobia – po spracovaní mesačných/kvartálnych dokladov – každý klient dostane písomnú informáciu s upozornením na prípadné chyby.