Tel.: +421915722918   E-mail: ucto.kristekova@gmail.com

Služby

Spracujeme za vás účtovníctvo, mzdy a daňové priznania. Komplexné spracovávanie a vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, mzdovej a personálnej agendy, vrátane vypracovávania účtovných závierok a daňových priznaní.

Všetky uvedené služby sú vykonávané prostredníctvom ekonomického a účtovného software. Vieme spracovať účtovníctvo aj vo vašom vlastnom software.

Doručovanie dokladov je možné osobne, kuriérom alebo elektronicky e-mailom.

Komunikáciu s príslušnými štátnymi úradmi vybavíme za vás. Je potrebné poverenie a komunikujeme elektronicky, čo značne ušetrí váš čas a peniaze.

Každý účtovný doklad prechádza internou účtovnou a daňovou kontrolou.

Účtovníctvo

Spracujeme jednoduché i podvojné účtovníctvo

Dane

Spracujeme podklady a vypracujeme daňové priznanie:
Daň z príjmu fyzickej osoby
Daň z príjmu právnickej osoby
Daň zo závislej činnosti
Daň z pridanej hodnoty
Daň z motorových vozidiel
Spotrebné dane

Mzdy

Spracovanie miezd, personalistika, príprava vyhlásení, prihlášok, odhlášok, komunikácia so Sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami a UPSVAR.

Jednoduché účtovníctvo

Rozsah služieb v rámci jednoduchého účtovníctva:

  • komplexná agenda a spracovanie jednoduchého účtovníctva pre živnostníkov
  • vedenie peňažného denníka (evidencia účtovných prípadov, účtovanie bankových výpisov, príjmových a výdavkových dokladov, interných dokladov)
  • evidencia pohľadávok a záväzkov (po dohode vystavovanie faktúr pre odberateľa za vás)
  • evidencia krátkodobého majetku
  • evidencia dlhodobého majetku
  • vedenie knihy cenín
  • vedenie knihy sociálneho fondu
  • spracovanie výkazov DPH, súhrnný výkaz, Intrastat
  • spracovanie daňového priznania dane z motorových vozidiel
  • spracovanie výkazov pre štatistický úrad SR
  • vyhotovenie daňového priznania dane z príjmov fyzických osôb a príslušných výkazov
  • mesačný reporting o výsledkoch hospodárenia
  • sledovanie výšky príjmu vo vzťahu k DPH a povinnosti registrácie
  • pomoc pri riešení konkrétnych problémov, účtovné poradenstvo a konzultácie

Podvojné účtovníctvo

Vedenie komplexnej agendy pre živnostníkov, spoločnosti  s ručením obmedzeným, ostatné subjekty ktorým vyplýva povinnosť viesť podvojné účtovníctvo

 

  • kontrola formálnej a vecnej správnosti predložených dokladov po stránke účtovnej a daňovej
  • vedenie účtovného denníka a hlavnej knihy
  • vedenie knihy pohľadávok a záväzkov
  • vedenie pokladničnej knihy
  • evidencia majetku
  • evidencia zásob
  • evidencia DPH a vypracovanie daňových priznaní k DPH, Súhrnný výkaz
  • vyhotovenie pokladov k inventarizácii majetku a záväzkov
  • zostavenie ročnej účtovnej závierky (daňové priznanie k dani z príjmu PO, súvaha, výkaz ziskov a strát, poznámky)
  • vyhotovenie daňového priznania k dani z motorových vozidiel
  • mesačný, resp. štvrťročný reporting podľa požiadaviek klienta
  • pomoc pri riešení konkrétnych problémov, účtovné poradenstvo a konzultácie

Mzdy a personalistika

Vedenie a spracovanie mzdovej agendy pre zamestnávateľov zamestnancov v trvalom pracovnom pomere, zamestnancov na základe dohôd – dohody o vykonaní práce, dohody o pracovnej činnosti, dohody o brigádnickej práci študentov.

 

  • vypracovanie pracovných zmlúv a dohôd
  • prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do/z poisťovní
  • komplexné spracovanie miezd a vedenie personálnej agendy
  • spracovanie a odoslanie výkazov do zdravotných poisťovní a sociálnej poisťovne
  • spracovanie a odoslanie prehľadov a hlásení na daňový úrad
  • spracovanie príkazov na úhradu miezd, odvodov a dane zo závislej činnosti
  • ročné zúčtovanie preddavkov na daň z príjmu zo závislej činnosti
  • výstupy pri ukončení pracovného pomeru, vystavenie rôznych potvrdení pre zamestnancov
  • štatistické výkazy

Daňové priznania:

  • daňové priznanie k dani z príjmu fyzických osôb
  • daňové priznanie k dani z príjmu právnických osôb
  • výpočet preddavkov na daň z príjmu FO, PO
  • výpočet daňovej povinosti
  • výpočet poistného pre zdravotné a sociálne poistenie SZČO

Daň z pridanej hodnoty:

  • daňové priznanie k dani z pridanej hodnoty
  • súhrnný výkaz pre DPH
  • kontrolný výkaz
  • výkaz OSF

 Daň z motorových vozidiel:

  • plnenie oznamovacích poviností
  • daňové priznanie k dani z motorových vozidiel

 Daň zo závislej činnosti:

  • ročné zúčtovanie dane zamestnancov
  • výpracovanie daňového priznania fyzickej osoby

vypracovanie a zasielanie mesačných a ročných výkazov pre daňový úrad

Ekonomické poradenstvo

Ekonomické poradenstvo je súčasťou mesačného paušálu

Pre individuálnych klientov bez paušálu je ekonomické poradenstvo samostatnou položkou v cenníku

Služby na vyžiadanie obsahujú služby napríklad:

  • vypracovanie smernice podľa zákona o účtovníctve,
  • skladovú evidenciu,
  • vypracovanie zápisnice z valného zhromaždenia,
  • rozhodnutie jedného spoločníka,
  • vypracovanie transférovej dokumentácie
  • vypracovanie podkladov k žiadosti o úver
  • vypracovanie zmluvy o pôžičke
  • vypracovanie vyúčtovania o služobnej ceste

Najčastejšie ozázky

Doklady

v dohodnutom mesačnom termíne mi dodáte účtovné doklady, spracujem ich, v prípade dohody ostávajú uložené u mňa.

Doručovanie dokladov je možné osobne, kuriérom alebo elektronicky e-mailom.

Účtovníctvo odovzdáme mojim klientom po skončení roka prehľadne v „papierovej forme“ (prípadne na požiadanie v elektronickej forme), kde sú zachytené všetky účtovné prípady počas účtovného obdobia vrátane inventarizácie účtov a koncoročných zostáv.

Daňová kontrola

V prípade, že sa nahlási daňová kontrola, informujte nás. Všetky podklady pre daňovú kontrolu vám pripravíme a daňový úrad môžete s ním navštíviť  „hoci aj hneď cestou od nás“.

V priebehu účtovného obdobia – po spracovaní mesačných/kvartálnych dokladov –  každý klient dostane písomnú informáciu s upozornením na prípadné chyby.